Vi kan nu informera om att vi på Egenlokal nyligen har genomfört en uppgradering av vår hemsida, med målet att erbjuda våra kunder en förbättrad användarupplevelse. Den förnyade plattformen är utformad för att göra det smidigare för våra kunder att rapportera ärenden, felanmäla och få snabb åtkomst till information om samfälligheten samt bruksanvisningar.
Den nya uppdateringen fokuserar på att göra ärendehantering mer lätthanterlig både för våra kunder och oss. Med våra formulär blir det smidigare för kunder att skicka in sina ärenden och få snabb återkoppling. Vi har strävat efter att göra felanmälan så enkel som möjligt. Genom ett nytt och förbättrat system kan kunder nu rapportera sina felanmälningar direkt på hemsidan och erhålla ett ärendenummer. Vår hemsida innehåller nu en utökad sektion med information om samfälligheten. Här kan kunder lätt få tillgång till viktiga dokument och andra relevanta detaljer som rör samfälligheten i allmänhet.
Bruksanvisningar för brandlarm, port, luftvärmepump och belysning och mycket mer finns nu upplagt under kundservice. Vi har lagt till dessa dokument för att underlätta för våra kunder att snabbt få tillgång till viktig information om användningen av olika system och enheter i deras Egenlokal.
Vi tror att dessa förbättringar kommer att göra interaktionen med Egenlokal ännu enklare och mer givande för våra kunder.